فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد) | dl | 6504918

دانشجوی محترم سلام و عرض ادب. اطلاعات بیشتر در مورد فایل فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد) در ادامه مطلب با کلیک روی دکمه دانلود مشاهده کنید. همچنین لیست تعدادی دیگر از محصولات فروشگاه در انتهای پست قرار داده شده و قابل مشاهده هستند. اگر از کیفیت فایل تخصصی فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد) راضی بودید که مطمئنن همین طور است خوشحالیم و اگر مشکلی در فایل بود از طریق دکمه ارباط با ما و تلگرام مشکلتان را بگویید تا راهنمایی شوید.

ﺷﺎﯾﻊ ﺷﺪ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ از ﮐﺸﺘﯽ فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد) ﻫﺎي ﺳﺮﯾﻊ اﻟﺴﯿﺮ ﻧﯿﺮوي درﯾﺎﯾﯽ فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد) ﺳﺰار از ﺣﻮزه ﺑﻨﺪري ﻣﯽ اﺳﮑﻨﺪرﯾﻪ فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد) ﺧﺎرج ﺷﺪه و ﮔﻮﯾﻨﺪ فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد) ﮐﻪ راه روم را در ﭘﯿﺶ فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد) ﮔﺮﻓﺘﻪ و ﺷﺎﯾﻊ ﺷﺪ ﮐﻪ ﮐﺸﺘﯽ فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد) ﻣﺰﺑﻮر ﺣﺎﻣﻞ دﺳﺘﻮري اﺳﺖ از ﻃﺮف

فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد)

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد)

فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد)

بخشی از متن فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد) :


سال انتشار : 1395

تعداد صفحات : 13

یکی از مهم ترین راهبردهای مورد استفاده جهت بهبود فروش محصولات غذایی, راهبرد ترفیع فروش است. تولید کنندگان محصولات مختلف از جمله محصولات غذایی در ایران در مراحل مختلف چرخه عمر محصول از این راهبرد به شکل های متنوع بهره می گیرند. در این مطالعه به منظور بررسی عوامل موثر بر احتمال انتخاب این راهبرد در مراحل مختلف چرخه عمر محصولات صنایع غذایی ایران از الگوی لاجیت ترتیبی استفاده شده است و تاثیر متغیرهایی چون تحصیلات و تجربه مدیر, هزینه های عملیاتی شرکت, نوسانات بازار و تنوع محصولات روی احتمال انتخاب استراتژی ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر بررسی شد. داده های مورد استفاده در این مطالعه از طریق پرسشنامه مربوط به 56 شرکت صنایع غذایی در سال 1394 در مشهد تکمیل گردید. نتایج این مطالعه نشان داد که با افزایش هزینه های عملیاتی, احتمال انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مرحله معرفی و رشد محصول در شرایطی که سایر عوامل ثابت بماند, به ترتیب به میزان 0/208 و 0/5698 /0 واحد افزایش یافته و در مراحل بلوغ و افول محصول به اندازه 0/5481 و 0/0425 کاهش می یابد. همچنین با افزایش نوسانات بازار, احتمال انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مرحله معرفی و رشد محصول زمانی که سایر عوامل ثابت باشند به ترتیب 0/0161 و 0/4418 واحد افزایش و در مرحله بلوغ و افول به ترتیب به اندازه 0/4249 و 0/0329 کاهش می یابد. به عبارت دیگر تولید کنندگان محصولات غذایی با افزایش هزینه های عملیاتی و یا افزایش نوسانات بازار, در مراحل معرفی و رشد محصول از راهبرد ترفیع فروش با احتمال بیشتری استفاده کرده ولی در مراحل بلوغ یا افول احتمال استفاده از این راهبرد را کاهش می دهند زیرا انتخاب راهبرد ترفیع در بازاری با نوسان بیشتر و یا هزینه های عملیاتی بالاتر برای کالایی که در مرحله بلوغ و افول قرار دارد برای تولید کننده به صرفه نخواهد بود. در ضمن هر چه تنوع محصولات تولید کننده بیشتر باشد, احتمال استفاده از راهبردهای ترفیع فروش در مراحل ابتدایی چرخه عمر محصول یعنی معرفی و رشد بیشتر خواهد شد. از این رو پیشنهاد می گردد چنانچه تنوع محصولات تولید کننده در ابتدا زیاد است, در مراحل اولیه چرخه عمر محصول بیشتر از راهبردهای مناسب ترفیع استفاده گردد تا ضمن شناسایی بازار مناسب, محصولات متناسب با هر بخش بازار نیز شناسایی شده و سودآوری در مراحل اولیه تولید افزایش یابد. در این خصوص باید شرکت های تولید کننده, بودجه های مناسب را برای این موضوع تخصیص دهند. در نهایت شرکت ها در انتخاب راهبردهای مناسب ترفیع فروش, باید به مرحله چرخه عمر محصول توجه ویژه ای داشته باشند و از راهبردهایی استفاده کنند که حداقل هزینه و یا حداکثر سودآوری را متناسب با آن مرحله از چرخه عمر محصول ایجاد نماید.

👇محصولات مشابه با فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد)👇

فایل رایگان بررسي مهارت هاي اقتصاد خانوار در زنان قاليباف دهستان داريان، شهرستان شيراز | WORD فایل رایگان الگوسازي ريسک عملکرد محصول با استفاده از روش هاي پارامتريک و ناپارامتريک: مطالعه موردي محصولات گندم و جو استان آذربايجان شرقي | WORD فایل رایگان اولويت بندي عوامل موثر بر موفقيت يک کالا در رينگ کشاورزي بورس کالاي ايران | WORD فایل رایگان اثر مالکيت خصوصي بر کارايي واحدهاي صنايع غذايي و آشاميدني کشور (رهيافت پانل ديتا پويا) | WORD فایل رایگان سطح بهينه تنوع و قيمت نشان هاي تجاري منتخب پنير : کاربرد الگوريتم اجتماع ذرات (مطالعه موردي مشهد) | WORD فایل رایگان سنجش ضريب عدم تقارن اطلاعات شرکت هاي فعال در صنعت مواد غذايي و آشاميدني بورس اوراق بهادار تهران | WORD فایل رایگان تاثير سناريوهاي اقليمي و مديريتي بر بخش کشاورزي و تخليه منابع آبي در ايران: کاربرد الگوي پويايي هاي سيستم | WORD فایل رایگان ارزيابي مدل هاي هيبريد در پيش بيني بازده نقدي سهام شرکت هاي کشاورزي | WORD فایل رایگان تبارشناسي مفهوم هويت در گفتمان هاي سياسي ايران معاصر | WORD

👇محصولات تصادفی👇

فایل رایگان تاثير پليوينيلاستات بر هدايت هيدروليکي و توليد رواناب و رسوب در يک خاک مارني | WORD فایل رایگان پيش بيني مقادير دبي روزانه رودخانه تالار با استفاده از مدل يادگيري کندرو | WORD فایل رایگان اعتماد به سرپرست ميانجي بين تعهد سازماني و تعهد به تغيير | WORD فایل رایگان تاثير تلقيح دو گانه باکتري تيوباسيلوس Thiobacillus thiooxidans) و قارچ ميکوريزGlomus spp بر تغذيه ذرت در سطوح مختلف گوگرد | WORD فایل رایگان شبيه سازي رطوبت و نيترات خاک تحت مديريت هاي مختلف کود براي گياه فلفل در اصفهان توسط مدلEu-Rotate-N | WORD فایل رایگان بررسي اثر ميزان توسعه يافتگي کشورها بر رويت پذيري مقالات هم تاليفي | WORD فایل رایگان تاثیر قابلیت سازی بنگاه ها توسط سازمان های میانجی بر توسعهٔ همکاری های فناورانه (مورد مطالعه: صنایع هوایی) | WORD فایل رایگان مطالعه ي تطبيقي مد لهاي آموزش سازماني و معرفي نظام جامع آموزش استاندارد ايزو 10015 | WORD فایل رایگان بررسي تاثير مصرف تقسيطي کود اوره بر تلفات نيتروژن در کودآبياري جويچ هاي | WORD فایل رایگان موانع پذيرش زنجيره تامين سبز با استفاده از تکنيک ديمتل فازي | WORD فایل رایگان نگارش مقاله پژوهشي بر مبناي تلفيق تجارب آموزشي برگرفته از دو مقاله تاثيرگذار جهاني مقاله پايان تاريخ و مدرنيته پروژه نا تمام | WORD فایل رایگان سازمان هاي غير دولتي و چالش هاي پاسخگويي | WORD فایل رایگان پيامدهاي فاصله در روابط زوجين و استراتژي هاي مواجهه با آن | WORD فایل رایگان فراتحليل پژوهش هاي رابطه ي رهبري تحول آفرين با رفتار شهروندي سازماني | WORD فایل رایگان جايگاه مديريت پروژه در فرايند انتقال تکنولوژي | WORD

👇کلمات کلیدی👇

فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد) فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد)دانلود فایل رایگان عوامل موثر بر انتخاب راهبرد ترفيع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع غذايي شهر مشهد) فایلرایگانعواملموثربرانتخابراهبردترفيعفروشدرمراحلمختلفچرخهعمرکالا(مطالعهموردي:شرکتهايصنايعغذاييشهرمشهد)