عنوان محصول: فایل رایگان تقسيم بازار مقدمه اي بر انتخاب بازار هدف از روش هاي سنتي تا استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي
فایل رایگان تقسيم بازار مقدمه اي بر انتخاب بازار هدف از روش هاي سنتي تا استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي
بخشی از متن فایل رایگان تقسيم بازار مقدمه اي بر انتخاب بازار هدف از روش هاي سنتي تا استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي :
تعداد صفحات : 32
بی تردید در عرصه نوین رقابت میان شرکت ها, بدست آوردن یا از دست دادن حتی یک مشتری نیز حایز اهمیت است. تعدد شرکت ها و رقابت, آنها را ناگزیر می سازد تا جهت دستیابی به گروهی از مشتریان تلاش نمایند چرا که دستیابی به تمام مشتریان در این رقابت شدید غیر ممکن شده است. بدین ترتیب شرکت ها احساس می کنند به تقسیم بازار و بخش بندی نیاز دارند. البته اصل این نیاز از گذشته احساس می شد و بر آن اساس تقسیم بندیهای ساده ای نیز انجام گرفته است. آنچه که در اینجا ما بدان خواهیم پرداخت مفاهیم, رویکردها و روش های نوین و پیشرفته تقسیم بازار است که به شناخت بهتر مشتریان و در نتیجه آسانتر شدن انتخاب مشتریان هدف و توجه بهتر و بیشتر به آنها منجر خواهد شد بگونه ای که موفقیت شرکت تامین شود. این مفاهیم شامل تقسیم بندی فوق العاده زیاد یا بازاریابی خرد, سفارشی سازی انبوه و تقسیم بازار بسیار دقیق است؛ روش ها نیز از تقسیم بندی چند بعدی شروع شده با خوشه بندی فازی و همپوشانی , مدل های طبقه پنهان و تحلیل خوشه ای ادامه یافته و به تقسیم بازار با شبکه های عصبی مصنوعی ختم می شود. روش استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی با تفصیل بیشتری مورد مداقه قرار گرفته است.