عنوان محصول: فایل رایگان رابطه توجه به مسووليت اجتماعي و عملکرد بازاريابي شرکت هاي صادر کننده نمونه صنايع غذايي
فایل رایگان رابطه توجه به مسووليت اجتماعي و عملکرد بازاريابي شرکت هاي صادر کننده نمونه صنايع غذايي
بخشی از متن فایل رایگان رابطه توجه به مسووليت اجتماعي و عملکرد بازاريابي شرکت هاي صادر کننده نمونه صنايع غذايي :
تعداد صفحات : 21
در عصر حاضر, در شرایطی که بازاریابی نسل جدیدی از مفاهیم را مرور می کند, اخلاق و اجتماعی در کسب و کار از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است. مباحث سلامت انسان, آلودگی محیط زیست و کمیاب شدن منابع اولیه از جمله مباحثی هستند که توجه به اجتماعی در کسب و کار را توجیه می کنند. یکی از ابزارهای مهمی که در دنیای رقابت امروزی می توان برای ایجاد تمایز از رقبا و به دست آوردن مزیت رقابتی جهت بالا بردن سهم بازار از آن بهره جست, توجه به اجتماعی در کسب و کار می باشد. در این مقاله سعی شده است رابطه توجه به اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت ها بررسی شود و برای این منظور از مدل پژوهش الانصاری و کرن (2005) و الگوی پژوهشی چاتر جی (2007) استفاده شده است. داده های از طریق پرسشنامه و از میان شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی گردآوری شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که بین توجه به اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکتی مورد مطالعه رابطه مثبت وجود دارد.