فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها | dl | 6508095

دانشجوی محترم سلام و عرض ادب. اطلاعات بیشتر در مورد فایل فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها در ادامه مطلب با کلیک روی دکمه دانلود مشاهده کنید. همچنین لیست تعدادی دیگر از محصولات فروشگاه در انتهای پست قرار داده شده و قابل مشاهده هستند. اگر از کیفیت فایل تخصصی فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها راضی بودید که مطمئنن همین طور است خوشحالیم و اگر مشکلی در فایل بود از طریق دکمه ارباط با ما و تلگرام مشکلتان را بگویید تا راهنمایی شوید.

ﺷﺎﯾﻊ ﺷﺪ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ از ﮐﺸﺘﯽ فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها ﻫﺎي ﺳﺮﯾﻊ اﻟﺴﯿﺮ ﻧﯿﺮوي درﯾﺎﯾﯽ فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها ﺳﺰار از ﺣﻮزه ﺑﻨﺪري ﻣﯽ اﺳﮑﻨﺪرﯾﻪ فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها ﺧﺎرج ﺷﺪه و ﮔﻮﯾﻨﺪ فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها ﮐﻪ راه روم را در ﭘﯿﺶ فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها ﮔﺮﻓﺘﻪ و ﺷﺎﯾﻊ ﺷﺪ ﮐﻪ ﮐﺸﺘﯽ فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها ﻣﺰﺑﻮر ﺣﺎﻣﻞ دﺳﺘﻮري اﺳﺖ از ﻃﺮف

فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها

فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها

بخشی از متن فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها :




تعداد صفحات : 10

توانایی در برقراری ارتباط استاد از شاخص های مهم تدریس اثربخش محسوب شده و اعتماد به نفس و انگیزه یادگیری را در دانشجو افزایش می دهد. از سویی متداول ترین روش تعیین موفقیت استاد در رسیدن به اهداف آموزشی, ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان می باشد؛ لذا پژوهشگر بر آن شد تا مطالعه ای با هدف تعیین میزان مهارت های ارتباطی اساتید و ارتباط آن با نتایج ارزشیابی آنان انجام دهد. روش کار: در این مطالعه توصیفی مقطعی, جامعه آماری را کلیه اساتید دانشگاه علوم پزشکی البرز در سال تحصیلی 91-90 تشکیل می داد که تعداد 81 نفر از اساتید به روش نمونه گیری در دسترس وارد مطالعه شدند. داده ها با استفاده از پرسشنامه ای دو بخشی شامل اطلاعات جمعیت شناختی و پرسشنامه استاندارد شده مهارتهای ارتباطی کویین دام جمع آوری شد. تحلیل داده ها, در سطح آمار توصیفی میانگین و انحراف معیار و استنباطی آزمون T و ضریب همبستگی پیرسون توسط نرم افزار SPSS نسخه 16 انجام شد. یافته ها: میانگین نمره کل مهارت های ارتباطی 123.93 ± 7.82 بود. میانگین نمره مدیریت عواطف و احساسات 29.04 ± 2.88 درک پیام 33.9±2.70 قاطعیت در ارتباط1.71 18.44± گوش دادن 25.54 ± 2.45 و بینش نسبت به پیام 17 ± 2.13 بود. همچنین تنها بین نمره ارزشیابی اساتید و حیطه مدیریت عواطف و احساسات P=0.02 ارتباط وجود داشت. نتایج آزمون ها نشان دادند که بین نمره کل مهارتهای ارتباطی با متغیرهای جمعیت شناختی و نیز نمره ارزشیابی اساتید ارتباط معناداری وجود نداشت نتیجه گیری: نتایج بیانگر عدم وجود ارتباط بین مهارت های ارتباطی اساتید با نمره ارزشیابی آنها می باشد.

👇محصولات مشابه با فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها👇

فایل رایگان بررسي ديدگاه پرستاران شاغل در بيمارستان هاي آموزشي بندر عباس نسبت به برنامه هاي آموزش مداوم | WORD فایل رایگان فراتحليل رابطه هوش هيجاني با پيشرفت تحصيلي دانشجويان در ايران | WORD فایل رایگان بررسي رابطه سرمايه فرهنگي با ميزان کاربست راهبردهاي مطالعه و يادگيري دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي گرگان | WORD فایل رایگان تاثير آموزش مهارت تصميم گيري بر تفکر انتقادي دانشجويان پرستاري | WORD فایل رایگان عوامل استرسزاي آموزش باليني از ديدگاه دانشجويان مامايي دانشگاه آزاد اسلامي واحد کازرون | WORD فایل رایگان مقايسه تفکر انتقادي در دانشجويان سال اول و آخر کارشناسي اطاق عمل و هوشبري دانشگاه علوم پزشکي بيرجند در سال 1390 | WORD فایل رایگان ارتباط انگيزه تحصيلي و برخي عوامل مرتبط با آن در دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي گلستان | WORD فایل رایگان گزارش کاربرد آموزشنامه بر آموزش باليني دانشجويان فيزيوتراپي | WORD فایل رایگان نقش ويژگيهاي شخصيتي دانشجويان بر سبک يادگيري آنان در دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس | WORD

👇محصولات تصادفی👇

فایل رایگان ارتباط بين هوش هيجاني و تفکر انتقادي در دانشجويان کارشناسي پرستاري دانشگاه علوم پزشکي تبريز | WORD فایل رایگان مقايسه تفکر انتقادي در دانشجويان سال اول و آخر کارشناسي اطاق عمل و هوشبري دانشگاه علوم پزشکي بيرجند در سال 1390 | WORD فایل رایگان بررسي رابطه سرمايه فرهنگي با ميزان کاربست راهبردهاي مطالعه و يادگيري دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي گرگان | WORD فایل رایگان تاثير آموزش مهارت تصميم گيري بر درک از تصميم گيري باليني دانشجويان پرستاري | WORD فایل رایگان بررسي رابطه حمايت اجتماعي ادراک شده و خود کارآمدي تحصيلي با سازگاري اجتماعي در دانشجويان جندي شاپور اهواز | WORD فایل رایگان تاثير مداخله آموزشي بر آگاهي دختران دبيرستاني شهر سيريک در خصوص کم خوني فقر آهن | WORD فایل رایگان بررسي ديدگاه پرستاران شاغل در بيمارستان هاي آموزشي بندر عباس نسبت به برنامه هاي آموزش مداوم | WORD فایل رایگان گزارش کاربرد آموزشنامه بر آموزش باليني دانشجويان فيزيوتراپي | WORD فایل رایگان مدرس باليني اثربخش از ديدگاه دانشجويان و مدرسين باليني دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه | WORD فایل رایگان ارزيابي درک دانشجويان مامايي از محيط هاي آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي | WORD فایل رایگان تاثير آموزش مهارت تصميم گيري بر تفکر انتقادي دانشجويان پرستاري | WORD فایل رایگان عوامل استرسزاي آموزش باليني از ديدگاه دانشجويان مامايي دانشگاه آزاد اسلامي واحد کازرون | WORD فایل رایگان فراتحليل رابطه هوش هيجاني با پيشرفت تحصيلي دانشجويان در ايران | WORD فایل رایگان نقش ويژگيهاي شخصيتي دانشجويان بر سبک يادگيري آنان در دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس | WORD فایل رایگان ارتباط انگيزه تحصيلي و برخي عوامل مرتبط با آن در دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي گلستان | WORD

👇کلمات کلیدی👇

فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن هادانلود فایل رایگان مهارت هاي ارتباطي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي البرز و ارتباط آن با نتايج ارزشيابي آن ها فایلرایگانمهارتهايارتباطياساتيددانشگاهعلومپزشکيالبرزوارتباطآنبانتايجارزشيابيآنها